En dag på stan

Några böcker inköpta på sf-bokhandeln
I förrgår fick Anneli bestämma vart vi skulle gå så idag var det min tur. Vilken
överaskning det blev att vi hamnade på SF-bokhandeln i gamla stan. Nåja,
vi fortsatte mot Mariatorget. Sedan svängde vi av mot Götgatsbacken.

några tidningar från press-stop
Överaskning igen, vi slank in på press-stop där det shoppades tidningar. För
fomens skull vill jag påpeka att tidningen till vänster är till Elli. Jag gillade
visserligen böckerna men är ingen hardcore fan.
Vi lufsade vidare mot skrapan och slank in på en gelateria där vi smaskade äkta
italiensk glass. Det blev choklad och citronsmak. Vi hade egentligen planer på att
fortsätta till skärmarbrink men orken tröt så här i värmeböljan så vi drog hem.

räkor och jordgubbsbubbel på ballisen
Det blev en sen kväll på balkongen med räkmackor och jordgubbsbubbel. Jag
använde föresten rymdmajjon på räkmackan, kan rekommenderas!

Kattfan försöker hypnotisera mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0