Ny böcker

nya böcker från sfbokhandeln
Nu har jag varit på sfbokhandeln igen. Damn, dom tar ju slut så snabbt!
Boken längst till vänster är Ellis, kan inte förstå varför alla ungdomar vill läsa
om vampyrer :-)
Ahem, och mina böcker handlar inte om vampyrer, varulvar och annat slikt ;-) 

På tal om det övernaturliga så ska jag snart träffa min kära mor i Gamla Stan.
Och jag menar inte att hon är övernaturlig utan att vi ska gå på en spökvandring
där guiden visar olika ställen där det spökar och som jag förstår det kommer olika
skåderspelare gestalta gastar och spöken. Spännande...



Kommentarer
Postat av: Chilla

Hmm ville gärna också att det skulle skutta fram en massa spöken men TYVÄRR uteblev dom ..... Men det gjorde inget ... Härlig vandring :D:D

2010-07-24 @ 18:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0