Spökvandring i gamla stan

en hemsk gast
Igår var jag och min mor på spökvandring i gamla stan. Och det var.....blött!
Typiskt, det har inte regnat på hela sommaren men när jag ska på spökvandring
öser det ner! Nåja, det var en upplevelse i alla fall.

vålnad bakom galler
Under vandringens gång så hoppade det fram gastar och vålnader bakom olika
prång och skrämdes. I det här fallet så rasslades det i gallret när man gick förbi.

digerdöds offer i mörk gränd
Här ligger ett digerdödsoffer och stönar i en mörk gränd. Tänk på att bilden är
tagen med blixt så men ser mer detaljer än vi gjorde. Vid ett tillfälle hade dom
smugglat in en skådis( hoppas jag!) i publiken som en vålnad lyfte upp och
sprang iväg med.

Efteråt gick vi vidare till bishops arms. Där drack vi lite öl och smaskade i
oss mat. En riktigt trevlig kväll med andra ord!



Kommentarer
Postat av: Chilla

Toppen ju !!

2010-07-25 @ 16:34:34
URL: http://rymdblomman.bloggagratis.se
Postat av: Trollstina

Vad bra du fick till bilderna. Det är nästa så att man blir rädd igen

2010-07-25 @ 21:46:32
Postat av: Metalnallen

Angående Dope - Fuck Tha Police:



Ja, det var samma här, lyssnade på dem en hel del, men det var när de slog igenom i stort sett, men håller med dig, denna låten är riktigt skön!



Angående Free - All Right Now:



Ja, någonstans är det som den spelas i alla fall, vet inte om det är reklam eller nån serie, men den har gått på tv:n i alla fall!

2010-07-26 @ 07:52:55
URL: http://metalnallensdagens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0