Bröllopsdagen

Annelie och jag på Gunnarsson
Prins Daniel, jo jag tackar jag. Men nu var det inte kronprinsessans bröllopsdag
jag tänkte på utan vår egen. 18 år närmare bestämt. Vi åkte in till stan för att
strosa runt och spana in festligheterna men när vi gick av tunnelbanan i slussen
var det två minuters kö för att ta sig upp till torget. Så i stället för att gå mot
skeppsholmen som vi tänkt gick vi åt andra hållet och tog en sväng på söder.

Smaskig räkmacka
Till slut hamnade vi på Gunnarssons och fikade. Kråset smörjdes med smaskiga
räkmackor. Sen åkte vi hem och tittade på bröllopsfirandet på tv i stället.

Champagne
På kvällen bullade vi upp med jordgubbar och choklad. Vi vuxna skålade i
champagne. Elli frågade om korken skulle smälla iväg. Absolut inte svarade jag
då jag brukar öppna flaskan enligt konstens alla regler. Men när jag satte ner
flaskan på bordet så drog korken iväg av sig själv. Om man tittar högt upp i fotot
så ser man korken på väg ner efter att ha stutsat i taket.

Vid halv tolv kom vi på att vi glöm att fika så vi gjorde varsin kopp te och 
smaskade på kärleksmums dagen till ära...



Kommentarer
Postat av: C.C

Grattis på er :D

Jättefin bild på er

2010-06-20 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0