Utekväll på Rabarber...

Bruno undrar vad det är för fel på hans öl
Efter jobbet var vi ute på jazzklubben Rabarber och tog några öl. Deras Kilkenny
på fat smakade...


Stefan o Daniel skålar
Men det tog vi igen på whiskyn. Bruno tog den sista av deras Laphroaig så jag
fick nöja mig med en Oban som inte är så rökig i karaktären men smakar bra
ändå.


Bruce Willis onda tvilling
Stället var fullt med kändisar, bland annat såg vi Bruce Willis som försökte se
anonym ut med hjälp av en tupé...


två tvättäkta veggoburgare
Efter en natt på stan brukar det ju suga i tarmen så det fick bli två härliga
burgare när jag kom hem...



Kommentarer
Postat av: Chilla

Du är så duktig.... Blir tokig... vet inte hur man får dit pratbubblorna :(

2010-06-09 @ 15:36:52
Postat av: chilla

blir galen ... vad heter custom shape tool på svenska.........

JAG VET INTE HUR MAN GÖR PRATBUBBLOR WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2010-06-10 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0