Mmmmarabou fail...

Mmmarabou
I söndags ringde det en konstig tant, hon presenterade sig inte eller talade om
vem hon representerade.

-I veckan fick du ett brev, sade hon.
-Jasså, svarade jag.
-Så nu ska jag skicka några frågor till dig, går det bra? sade hon.
-Nej, svarade jag.
-Vad har du för mailadress då?, frågade hon.
-Hrm, jag sa faktiskt nej, svarade jag.
-Jaha, hej då, sade hon.

Blev en aning fundersam. Något brev hade jag inte fått och ärligt talat,
vem skulle uppge sin mailadress till någon som inte talade om sitt namn?
Idag fick jag ett brev från Marabou med smakprov på deras nya choklad
så jag gissar att det var den som det skulle frågas om.
Kan meddela att den smakade alldeles utmärkt!


Kommentarer
Postat av: nadia

Har hört att det är en del teleförsäljning den senaste tiden som ringer runt och just frågar om e-mail adresser. Många av företagen är svartlistade..

2010-11-23 @ 13:23:15
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Trollstina

Äntligen kom den till dig. Jag lämnade inte heller någon mail adress men en hälsning.

2010-11-25 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0