Hurra för mig!!!

Födelsedags presenter 1
Idag fyller jag 30+ + + lite till och mera plus :-) Hade släkten på besök igår.
Frågade Anneli om vi har något vitt papper på rulle. Fick motfrågan vad jag skulle
ha det till( tänkte göra en backdropp att fota presenter mot). Annelie(2) föreslog
att jag kanske skulle lägga handen på och kalkera. Såg mig om och konstaterade
att det inte fanns några barn i närheten och kläckte ur mig att jag skulle dra ner
byxorna och kalkera "DEN"( ja, jag kan vara en aning plump ibland). Svågen
( jag vet inte vart han fick luft ifrån) replikerar -"ja, men då räcker det väl med
en postit lapp"...

Födelsedags presenter 2
Fick många fina presenter. Rom, deo, kettlebell, böcker, presentkort och Hasse
o Tages samlingsbox.

Födelsedags kort
Fick vackra handgjorda kort av Chilla, Anneli och Stina. Och en pärlplatta av Elli.
Tack alla rara som förgyllt min dag!

Kommentarer
Postat av: Chilla

Wow vad fint du fick :D

2010-09-26 @ 18:43:41
Postat av: Susanne

Härligt, grattis!



Svar:..och lilla Ella fyller inte förrän på onsdag men det var nära :-)

2010-09-26 @ 21:31:10
URL: http://kandy.se
Postat av: Lina

Grattis på dig =)

2010-09-26 @ 23:22:49
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0