Oj oj oj!

itunes
Nu när jag har haft iPaden ett par månader så vet jag fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta! När allt funkar är den supersmidig. Jag har säkert läst ett 30-tal böcker på den, lyssnar på musik och kollar på podcasts. Men meningen med apple produkter är väl att dom bara ska funka utan strul? Två gånger har alla filer jag laddat in försvunnit helt. Och häromdagen när jag lade in lite nya tidningar så låste sig IBooks helt. Den klarar tydligen inte mer än ett 30-tal filer. Så det var bara att koppla in den i datorn och radera lite så funkade det igen.

Är det någon som provat andra plattor?

Kommentarer
Postat av: Majide@soclog

Svar; Fcuk yea! Jag fick också min favoritfilm.. jag förstår bara inte hur såna här test fungerar alltså. Funkar ju alltid! ;)

2011-04-28 @ 18:38:10
URL: http://Majide.soclog.se
Postat av: Majide

Haha, bilden talar ju sanning..

Har haft min iPod i fem år kanske och har varit med om 465941098 uppdateringar.. LITERALLY!

2011-04-28 @ 18:39:30
URL: http://dannylam.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0