Salt

Salt med Angelina Jolie
Min först reaktion när jag såg den här filmen var "Snälla, ät någonting!". Angelina som är så snygg ser ut som ett anorexiaoffer. Och tappar i trovärdighet när hon tampas med skurkar som förmodligen väger mer är dubbelt så mycket. Om man bortser från den detaljen så är hon en av dom kvinnor som verkligen kan lyfta en actionfilm. Så också i denna film som är spännande från första stund. Ett annat plus är att man inte direkt kan lista ut om hon är en dubbelagent eller inte.
Betyg: 3/5

Kommentarer
Postat av: :/

Hej,

Det är så att jag har jävligt svårt att bestämma mig en grej, skulle du kunna hjälpa mig?! :/

Kom in till min blogg och rösta ifall jag ska göra det lr ej.



Kram

<3

2011-02-05 @ 20:31:03
URL: http://adiosmf.blogg.se/
Postat av: Lina

Sen ser du The Tourist, där är hon ännu smalare. Man blir nästan mörkrädd.

2011-02-06 @ 15:56:20
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0