Gantz

Gantz
Två unga män försöker rädda en person som trillat ner på tunnelbanespåret. Tåget kommer och dom blir överkörda. Dom vaknar upp i ett rum tillsammans med andra personer som också dött. I rummet finns en svart sfär som ger dom  uppdraget att jaga aliens som gömmer sig på jorden.

Filmen baseras på en Manga och jag hade riktigt låga förväntningar på den. Men det är ju min genre så jag var bara tvungen att se den. Japanska filmer har en tendens att vara skumma och den här var inget undantag, men av ngn anledning så tyckte jag att den var riktigt underhållande. Så har du tid över och gillar SF så kan du glo på den här, annars kan du låta bli...
Betyg: 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0