Hoppsan...

Hm, satt o småsurfade lite och hittade en bild som jag gjort på en annan blogg. Får erkänna att det var lite smickrande att någon tycker att en bild som jag gjort var så bra att dom vill ha den på sin egen blogg. Och det ska erkännas att jag snor bilder själv. Visserligen aldrig från ngn bloggare utan på stora bildsamlingar med roliga bilder, dom får nästan anses som public domain. Normala fall brukar jag vara noga med att märka upp bilderna som jag gjort själv med mitt bloggnamn så att jag får tillbaka trafik om ngn snor dom men i det här fallet glömde jag det. Nåja, så kan det gå...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är jävligt dålig på att vattenstämpla den bilder jag har pysslat ihop så tar någon dom så är det okej. Själv så snor jag bilder så det rycker om det. Märker man inte ut dom så är det ens egna förlust, och snor någon de märkta så blir det ju bara lite reklam för en själv. Skit samma med andra ord.

2011-07-09 @ 01:04:56
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0