Midsommar 2011

Chilla med gips
Midsommaren firades hos Ronny o Chilla. Hon hade skaffat den senaste modeaccesoaren från paris. Vi käkade silllunch och grillade på kvällen.

Anneli och jag
Vår fotograf vildstrejkade så jag snodde några bilder från Chillas blogg. Här sitter Anneli och jag och ljuger ihop en rövarhistoria.

Rymdtomten intar måspositionen
Jag vet inte hur det går till men jag lyckas alltid försätta mig i konstiga situationer. Av någon anledning skulle jag prova Ellis jacka. Den var så trång att armarna fastnade i mås-possition. Alla passade på att knäppa några foton innan jag fick hjälp att komma loss...

Kommentarer
Postat av: Feztis

Hahaha sista bilden var ju bäst!



Haha ja, det är en liten modernare version av små grodorna ;) Dropkick passar i alla lägen helt enkelt :p

2011-06-25 @ 17:11:07
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha den sista bilden var bara för rolig ( förlåt )

2011-06-25 @ 18:00:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0