Real Steel

Real Steel
I en nära framtid är robot-boxning en populär sport. En före detta boxare, och numera misslyckad promotor, tror sig ha hittat en mästare i en övergiven robot och börjar ta sig uppåt i boxningsvärlden. Samtidigt upptäcker han att han har en 11-årig son som vill lära känna sin far.

En lagom spännande och underhållande film som tyvärr faller lite på en amerikansk specialitet, nämligen snyft och moralkakor. Spara sådant till dramafilmer( som jag undviker som pesten). Men eftersom jag gillar robotar så tycker jag ändå att den var mer än godkänd.
Betyg: 3/5

Kommentarer
Postat av: FIA

haha, ägg och sill hade varit lite mysko att ha på en pizza! men lax hade kanske funkat :) nej, det var snarare vanlig ost och påskskinka bara. men överdrivet gott blev det!



Jag förstår dig, man får sjukt många kommentarer om sådant. Men jag kände att jag verkligen ville ha det där jobbet så. haha :) tack så mycket!

2012-04-10 @ 00:27:42
URL: http://fiassko.blogg.se/
Postat av: elfina

hoppas du fått en kanon start på veckan, här regnar det och är tråååkigt. Inge kul=(

2012-04-10 @ 18:20:54
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0