The Darkest Hour

The Darkest Hour
När en oförklarlig katastrof drabbar världen lyckas en grupp turister överleva i Moskvas underjord. De måste nu ta sig igenom den öde storstaden för att leta efter fler överlevande men det är en ny värld som möter dem ovan mark, en farlig, främmande plats som hemsöks av en okänd fara.

Filmen har fått väldigt dålig kritik men den innehåller utomjordingar så då måste jag ju se den. Kanske var det mina låga förväntningar som gjorde det men jag tyckte den var riktigt underhållade. Och lokalpatriot som man är så är det kul att Joel Kinnaman är med i filmen.
Betyg: 3/5

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Haha!! Tro det eller ej, men han dansar duktigare än mig också ^^

2012-05-07 @ 01:20:03
URL: http://www.mizca.se
Postat av: elfina

jag tycker joel va så muppig i den här filmen. haha. van att se han lite mer matcho

2012-05-09 @ 14:21:21
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0