Vilken härlig Fredag!

Lite sprit
Dagen börjar med irritation. Vi åker till Handens centrum för att hämta ut ett pass. Vi möts av en skylt som talar om att polisen har datorproblem och kan inte ta emot passansökningar eller lämna ut pass. Jag kan ha förståelse för att dom inte kan göra nya men ett färdigt pass som ligger där och väntar kan dom väl lämna ut utan att blanda in en dator! Bara för det:

Polis, polis, potatisgris!!!

Där fick dom så dom teg. Att bli dissad i min blogg svider.

Vi gick till nationalapoteket och tröstshoppade lite flytande medicin för att läska våra törstande strupar. En fika hos svärmor blev det också.

Vi myser på balkongen med sushi och cider
När vi kom hem blev det balkongmys med sushi och torr fransk cider, vilket är en kombo som jag kan rekommendera. En timmes promenad i det fina vädret hann vi också med. Så trots en dålig början har jag haft en riktigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Förstår irritationen! Jag tror du har rätt i det där med fotograf versus kamera. Sen kan väl kanske kameran ha betydelse för bildkvaliteten och då menar jag inte motivmässigt :P

Ha en härlig lördag, här är fullt schema :-)

2012-05-26 @ 08:37:24
URL: http://madelein.se
Postat av: SemoniesOfSweden - Hårborstens bästavän

Hej, vem håller du på i kvällens Eurovision-Final? :)

2012-05-26 @ 11:49:56
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: Ninna

Lät som en att det blev en trevlig dag trots allt :)

2012-05-31 @ 10:14:43
URL: http://ninna-b.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0