Helgen är här

Så skönt det är att vara ledig. I veckan så har jag blandat Persikt och Finsk matkultur. För första gången så har jag smakat Memma som är en Finsk Påskdessert. Det ser ut som en kladdkaka men är gjort av malt och rågmjöl. Vi var ett gäng som provade och dom fleste blev inte så imponerade. Själv tyckte jag att det var ok men ingenting att längta efter. Någonting att längta efter var däremot Persiskt grönsaksris med lax som jag blev bjuden på. Har inte ätit så mycket Persisk mat tidigare men det gav mersmak.
 
En annan kul grej som hände i veckan var att jag fick en Galaxy Tab 8.9 från jobbet. Så nu har jag 2 surfplattor. Har inte hunnit leka så mycket med den ännu men en utförligare rapport kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0