Tvåsiffrig

För två år sedan tyckte jag att det var dax att dra i handbromsen, jag vägde då 113 kg. En liten aning för mycket. Genom att minska ner på godsaker och aldrig ta mer än en portion av maten oavsett hur gott det var gick jag sakta men säkert ner till 105 kg. Sen tog det stopp. Mitt mål var att gå ner under 100. Någon gång i slutet på Augusti provade jag att köra en dag periodisk fasta och det gick hur bra som helst. Så det har jag förtsatt med. Tre dagar har jag fuskat, två när vi var i Barcelona och en när jag var förkyld och inte orkade bry mig. Ändå har jag nu nått mitt mål att vara tvåsiffrig. Nästa mål är att komma under 90 kg men det lär nog ta några månader till.
 
 

Kommentarer
Postat av: Trollstina

Ett stort GRATTIS.

Svar: man tackar :)
Rymdtomten

2013-10-24 @ 09:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0