Då var det slut på året

Känns som att 2014 var ett rätt bra år, det har hänt många bra saker och få dåliga. Och då får man väl vara nöjd.
 
Började jobba som vikarie på en skola och upptäckte att jag älskar att jobba med barn. Jobbade kvar som säljare till sommaren då jag sade upp mig därifrån. Provade på att jobba som personlig assistent men trivdes inte med det så jag har tackat nej till ett par jobb.
 
Har tänkt mer på hälsan och gått ner ett antal kilo. Visserligen har jag gått upp en del igen men ligger fortfarande på minus. Träningen går sisådär. Promenerar ofta i raskt tempo så kondisen ligger på plus. Har försökt att få in styrketräning som en vardagsrutin men inte lyckats få det att hålla i sig. På positiva sidan så är jag motiverad och tar tag i saken så fort det rinner ut i sanden vilket gör att den totala mängden styrketräning är större än förra året.
 
Det känns som 2014 var ett år då jag provade olika saker och började styra in livet i den riktning som jag vill att det ska ta och jag känner på mig att 2015 kommer fortsätta i den andan men ännu bättre med massor av spännande äventyr!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Snejky

Det låter underbart.. Fortsätt i den andan....

2015-01-21 @ 21:56:17
URL: http://snejky.webdon.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0