Karate Kid 2010

karate kid
Såg den nya versionen av Karate Kid i kväll. Och den är en riktigt trevlig
familjefilm. Gullig och förutsägbar men bra filmad och bra skådisar. I orginalet
spelas karate kid av Ralph Macchio då 23 år som skulle spela tonåring, inte så
trovärdigt minst sagt. Han saknade dessutom helt kunskap/talang för karate.
Den nya karate kid spelas av Jaden Smith( Will Smiths son) som är 12 år och en
klart större talang än Ralph Macchio. Både som skåderspelare och kampsportare.
Betyg: 4/5


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu fick du mig att vilja se denna filmen ju. Jag har bara hört en massa "Den är så dålig". Men efter detta så blev jag allt lite sugen på att se den ändå.



Ang. SPN säsong 6 så hoppas jag med att den är bättre än den 5:e. Jag funderar dock på om man måste se de sista 4 avsnitten av 5:e säsongen för att hänga med i den 6:e... För det är jag inte så sugen på att göra.

2010-09-20 @ 19:45:57
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ M O B I L B L O G G A R E N !

Jo, denna här jag oxå sett och jag tycker då den är bra ! :)

2010-09-21 @ 23:24:10
URL: http://HTTP://IZZAH84.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0