En kväll på stan

Elli har dragit till dalarna igen. Så nu har vi vuxna några dagar att rå om oss
själva och göra som vi vill( läs som Anneli vill). Igår fick jag se en romantisk
komedi, YAY! Och idag släpade hon in mig till stan på en "liten promenad".
Jag borde förstått bättre! Vi började i skanstull och gick ner mot Eriksdals-
badet och förbi till strandpromenaden. Vi strosade vidare till Hornstull och
sedan Hornsgatan till Götgatan och tillbaka till skanstull. Vid ett grovt överslag
fick vi det till åtta km. I den här värmen!!

Nåja, jag fick min belöning. Vi slank in på Bishops arms vid bellmansgatan.
Där käkade vi fish and chips som var delikat. Till det blev det ett svalt veteöl.

Till sist några små funderingar med anknytning till vår promenad:

1. Är man inkontinent ska man inte sitta i tunnelbanan!

2. Är man så full att man inte kan gå ska man inte köra bil!

3. Killar passar inte i kjol, inte ens om den är svart med döskallar på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0