Fredagspizza = Fail

Pizza slice



Suck, tänkte göra livet lite lättare genom att beställa hem pizza via
onlinepizza. Av alla leverantörer valde vi SWE Pizza Express. När
pizzorna efter en timme levereras så får vi en kebabpizza istället
för en vegetarisk. Inte helt lyckat minst sagt. Jag ringer upp och
dom skickar en ny som kommer inom 40 min.

Vad dom inte inser är att jag fortfarande är en missnöjd kund.
Maten åts en timme senare än planerat och en pizza är varm
medans den andra är kall och trött. Alla kan göra fel och det
kan jag ta men en ursäkt och/eller kompensation hade varit på
plats. Nu får dom inga fler beställningar från oss och en riktigt
dålig reklam på bloggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0