The Crazies

The Crazies
Kollade på The Crazies som tydligen är en nyinspelning av Romeros The Crazies
från 1973. Har inte sett den filmen men den här versionen är riktigt bra. Ett
flygplan kraschar och släpper av misstag ut en kemikalie/virus som utvecklats av 
militären för att pacificera befolkningen. Den åstadkommer detta genom att göra
folk galna och en aning mordbenägna. Filmen är våldsam och blodig men inte för
slaskig som en del filmer i denna genre kan vara. Själv tycker jag att det är mer
läskigt med krypande spänning och chockeffekter är ren gore.
Betyg: 3/5

Kommentarer
Postat av: Lina

Den filmen vill jag med se! Men jag väntar på att den ska gå ner i pris. Är för fattig för att köpa en film för 170 spänn nämligen. Den från 73 funderar jag där emot på att köpa, då den är på rea. Men innan jag har fått pengar så hinner den nog gå upp till 200 kr igen..

2010-09-16 @ 19:22:04
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0