Är jag ett kriminellt geni?

avlägsnad larmbricka
Ett slarvigt butiksbiträde i kina glömde att plocka bort en larmbricka på Elli´s avslutnings klänning. Det var ju panik av stora mått, lite långt att gå å klaga kanske. Allt tekniskt här hemma hamnar på mitt bord så jag fick ansvaret att avlägsna larmbrickan. Min högteknologiska lösning var att lägga en hantel på golvet och på den larmbrickan och sedan drämma till med storhammaren, vilket fungerade( se bildbevis). Så nu vet jag hur man ska göra om man olovandes vill snika till sig kläder i butik. Kanske lite misstänkt att ta med sig hantel och hammare bara...

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra att veta nu när det är fattiga tider =)

2011-05-30 @ 02:31:01
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Ola

Festivalsommaren känns inte spännande i år. Tror iaf jag ska ta och besöka en eller två stycken, sen får jag se vad jag hittar på. Arvika ser roligt ut och kan rekommendera dig då jag varit där tidigare år. x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0