Inte ska väl grannarna sova?

Det har knappt gått en vecka sen brudarna drog till shanghai. Jag har redan hunnit skaffa mig olater och ovanor. Halv tio kom jag på att det kanske skulle vara bra med lite mat. Funderade på en pizza men tyckte det var lika bra att laga riktig mat så blir det matlåda också. Gjorde en chili och vitlöksstinn tomatsås och tortelini med massor med parmesanost. Till det ett glas rött( eller tre). Började bli lite i gasen så jag hällde upp ett glas årgångsrom( eller två). Kom på att jag var sugen på kaffe. Så nu sitter jag och sippar på kaffe o knaprar lite chocklad. I högtalarna spelas "grisgrind" så högt att rutorna skallrar. Får nämligen inte lyssna på det när tjejerna är hemma, så jag har gjort en deal med Elli. Hon slipper brutalmusik om jag slipper RnB. Err, tror det bultar på dörren...
Ska nog sänka....

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

oj oj oj hoppas dina tjejer kommer hem snart så du kommer på rätt sida av världen igen :P

2011-05-17 @ 10:59:58
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0