Cola provning...

Cola provning
När andra kör vinprovning så roar vi oss med att blindtesta cola. Jag dricker aldrig lightläsk för jag tycker det smakar konstgjort. Och pepsi det är inte cola, det är snuskigt. Vi var tre personer som testade och det var bara Elli som fick alla rätt. Jag hade bara ett rätt. Det var ganska lätt att urskilga cafe colan som hade en distinkt kaffesmak. Jag trodde att pepsin var zero för jag tyckte den smakade kemikalier. Jag hade svårt att skilja på zero och vanlig cola som var dom två som fick högst betyg av mig.

Lax o vitlöksstuvad potatis
Senare på kvällen smaskade vi på ugnsbakad lax med vitlöksstuvad potatis vilket smakade utmärkt. Och jag råkade ha i en hel vitlök i potatisen. Så nu är vår lägenhet en garanterat vampyrfri zon...

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

cola provning låter som ngt för min sambo :P

2011-05-10 @ 15:47:38
URL: http://jyringen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0