Pizzabullar

Pizzabullar
Jag började med Sara Lee Pizza Kit. Det innehåller en rektangel med färdig pizzadeg och en burk tomatsås. Bred på såsen och strö över riven ost. Toppa med vad du tycker är gott att ha på. Tänk på att det ska rullas till bullar så ta inte för stora bitar. Jag hade på svarta oliver, rostad paprika och soltorkad tomat. Rulla ihop degen från långsidan till en lång rulle. Skär ca 2cm bitar med degskrapa eller vass kniv. Lägg på en ugnsplåt. Ha gärna smörpapper på plåten så blir det enklare att diska. Jag toppade bullarna med getost. Grädda enligt förpackningens instruktioner.

Kommentarer
Postat av: elfina

sv. TACK ♥



åååhhh va gott med pizzabullar..

sett reklamen hela veckan..

"sara lee, fun part of cooking"

kanske ska prova jag mä

2011-10-22 @ 17:15:00
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Pauline

SV: ja jag håller helt med dig där:D



Ok, då fattar jag ;)

2011-10-22 @ 17:19:29
URL: http://lifeofpella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0